Conversie optimalisatie
Met conversie optimalisatie haal je meer uit de bezoekers op je website. Dit zorgt voor meer verkopen en aanvragen waardoor je meer geld gaat verdienen met je website.
Conversie optimalisatie, ook wel CRO, is het maximale aantal conversies halen uit de bezoekers op je website. Dit kan je doen door verschillende beïnvloedingstechnieken te gebruiken, maar ook door een snelle website te hebben. Daarnaast zijn er nog vele andere manieren om conversie optimalisatie toe te passen op je website.
Recente berichten over conversie optimalisatie
SEO en linkbuilding: hoe werkt dat?
Zeker weten of niet, iedere marketeer vraagt zich wel eens af of hun website goed gevonden wordt in zoekmachines. Vaak gaat dit gepaard met veel zoekwerk op het internet naar de beste tips en...
Hoe krijg ik mijn app in de App Store?
Je hebt een gloednieuwe app gemaakt, tof! Nu wil je deze natuurlijk in de App Store van Apple krijgen, zodat je deze aan de hele wereld kan laten zien. Heb je de app laten maken? Dan word je...
Dé drie pijlers van SEO
Als je serieus aan de slag wilt gaan met de organische vindbaarheid van je website, is het belangrijk dat je bekend bent met de rankingsfactoren van Google. Deze drie pijlers vormen namelijk de...